Nowoczesny elektroniczny system obsługi klienta – czym się charakteryzuje?

sie 22, 2018

Nowoczesny elektroniczny system obsługi klienta – czym się charakteryzuje?

Nowoczesny system obsługi klienta powinien być spójnym systemem, z którego intuicyjnie korzysta obsługa obiektu, w którym jest zainstalowany, klient jest obsługiwany szybko i bezproblemowo, a właściciel ma pewność, że system nie zawiedzie i zagwarantuje ciągłość obsługi. Taki efekt można osiągnąć, jeśli system charakteryzuje się takimi cechami jak: niezawodność, elastyczność, wielozadaniowość i ergonomia pracy.

Niezawodność

Elektroniczny system obsługi klienta ma za zadanie przede wszystkim sprawnie wpuścić klienta na basen, saunę czy do muzeum i prawidłowo go rozliczyć. Nie ma mowy o pomyłkach, które niekorzystnie wpływają na opinie obiektu. Dostęp do systemu mamy poprzez stronę internetową, dzięki czemu każdy z zalogowanych użytkowników może z niego skorzystać w każdym czasie.

System przechowuje informacje o klientach i w razie sporu możliwy jest dostęp do historii na przykład do ilości i czasu wejść na daną kartę abonamentową lub dokładne sprawdzenie w jakich strefach (np. basenowej, saun) przebywał klient podczas pobytu w obiekcie. Prawidłowe zdefiniowane taryfy, bezbłędna współpraca z urządzeniami sczytującymi i korzystanie z wieloletniego doświadczenia kasjerów pracujących na systemie sprawia, że jest on niezawodny.

Elastyczność

Ilość możliwości konfiguracji elektronicznego systemu obsługi klienta jest niezliczona. Z podstawowych ustawień system oferuje zdefiniowanie cen wejściówek i biletów jednorazowych lub naliczanie opłaty zgodnie z rzeczywistym czasem pobytu klienta w obiekcie na podstawie określonej przez właściciela taryfy. Dostępne są również rozliczenia na podstawie abonamentów oraz według różnych stawek uzależnionych od ulg, dni tygodnia czy pory dnia. Istnieje możliwość rozpoczęcia otwartego rachunku.

Dla obiektów prowadzących rezerwacje na swoje usługi takich, jak między innymi salony urody system gwarantuje możliwość obsługi rezerwacji zabiegów, również tych internetowych. W zależności od potrzeb można zdefiniować, który z pracowników ma uprawnienia do wykonywania określonego typu zadań, a nawet dla ilu osób maksymalnie przeznaczona jest usługa, jak w przypadku masażu dla par.

Wielozadaniowość

Elektroniczny system obsługi klienta sprawdza się w wielu obiektach i można go rozbudowywać o dodatkowe moduły spełniające coraz więcej funkcji. Oprócz podstawowego zadania jakim jest kompleksowa obsługa klientów w ramach biletów, wejść rozliczanych zgodnie z czasem pobytu, abonamentów, rezerwacji itp., program może również wygodnym rozwiązaniem dla realizacji innych zadań w przedsiębiorstwie.

System oferuje możliwość wystawiania faktur dla klientów. Moduł magazynowy pozwoli dokładnie skontrolować bieżącą ilość towarów, także poprzez działania, które na tą ilość wpływają na przykład poprzez zdefiniowanie receptur dań podawanych na barze- każdorazowa sprzedaż będzie pomniejszała stan magazynu o potrzebną do jego wykonania ilość składników. System obsługuje wszelkiego rodzaju dokumenty magazynowe, pozwala na ręcznie wprowadzanie dostaw oraz generowanie przydatnych raportów.

Kolejne moduły elektronicznego systemu pozwalają na obsługę dodatkowych usług oferowanych przez obiekt, takich jak opłaty za parking, wypożyczalnię sprzętu, sprzedaż barową oraz wiele innych.

Inną przydatną funkcją jest możliwość rozliczania poszczególnych kasjerów. System generuje raporty i może między innymi podzielić wpływy na te z gotówki, kart płatniczych i karnetów. Jeśli jest taka potrzeba system uwzględnia pobrane kaucję. Dzięki tworzeniu raportów w czasie rzeczywistym przełożony jest w stanie rozliczyć w każdej chwili dowolnego pracownika na stanowisku kasowym.

Przydatnym narzędziem jest możliwość przeprowadzenia i zapisania krótkiej ankiety satysfakcji ze świadczonych usług przy wyjściu z obiektu, dzięki czemu ich jakość może być systematycznie poprawiana.

esok

fot. ttsoft.pl

Ergonomia pracy

Niezależnie od ilości modułów, z których dany obiekt korzysta ich interfejs, czyli wygląd i funkcjonalność są takie same, dzięki czemu użytkownicy elektronicznego systemu obsługi klienta mają mniejsze szanse na pomyłkę i szybciej, a w zasadzie intuicyjnie uczą się obsługi kolejnych funkcji. Dodatkowo system może działać na wielu urządzeniach, gdyż dostęp do niego uzyskujemy poprzez przeglądarkę internetową.

 

Polecane:

Etykiety:

Podziel się: