Marketing internetowy, czyli jak zwiększyć swoje przychody kilkukrotnie w ciągu roku – studium przypadku

wrz 16, 2019

Marketing internetowy, czyli jak zwiększyć swoje przychody kilkukrotnie w ciągu roku – studium przypadku

Nadrzędnym celem niemal każdej firmy jest stały wzrost przychodów oraz własnej rozpoznawalności. Jednym z najlepszych sposobów, aby osiągnąć sukces w tej materii, jest marketing internetowy.

Na czym polega marketing internetowy?

Usługa ta świadczona jest przez wyspecjalizowane agencje marketingowe, które posiadają doświadczenie w 3 obszarach: marketingu, komunikacji internetowej, informatyce. Dzięki synergii powyższych elementów – outsourcingu marketingu, już w okresie 60-90 dni można odnotować zauważalny wzrost liczby potencjalnych klientów, którzy wchodzą na naszą stronę internetową. Usługi marketingu internetowego od lat stale przechodzą rozliczne transformacje, aby jak najlepiej wpasować się w trendy oraz – co najważniejsze – oczekiwania konsumentów. Obecnie w ścisłej czołówce wyróżnić można SEO (optymalizację pod wyszukiwarki internetowe), reklamy w Google, content marketing oraz e-mail marketing. Coraz większy nacisk wywierany jest również na e-PR (public relations w internecie). Każda z usług może działać równolegle z pozostałymi, ale może również działać jako samodzielny przedmiot działań.

Szczególnie zauważalne efekty dają kampanie AdWords (reklamy w Google), które mogą przyciągnąć na naszą stronę nowych zainteresowanych już w 15-20 minut po uruchomieniu kampanii. Właściciele sklepów internetowych informują nas o tym, że w sezonach największego ruchu w ich branży, prowadzone przez nas kampanie zapewniają im niemal natychmiastową sprzedaż. Reklamy AdWords są stosunkowo drogie, ale zwrot z inwestycji może być bardzo duży.

SEO – czyli pozycjonowanie oraz optymalizacji stron internetowych, to szczególnie warta uwagi usługa. Relatywnie rozsądny budżet pozwala na osiągnięcie stabilnej pozycji w wyszukiwarce. Nasz biznes jest stale widoczny dla konkretnych słów kluczowych, dzięki którym stale zwabiamy na stronę www kolejnych potencjalnych klientów. Abonamentowy model rozliczania za taką usługę, pozwala zachować gwarancję stałych dzień specjalistów z dziedziny marketingu internetowego przy zachowaniu stałego wzrostu widoczności. Pierwsze efekty pozycjonowania strony widoczne mogą być już w 3-5 dni od rozpoczęcia działań, a wyraźnie zwiększony ruch na stronie tworzy się w okolicy pierwszych 60 dni. Nasi klienci, wśród których mamy wiele sklepów internetowych, odnotowują bardzo duże zainteresowanie marką, które przekłada się na całą ich internetową komunikację – także w social media. Jeden z nich w okresie świątecznym, na swojej stronie odnotował wzrost ruchu o 115% dzięki naszym zintensyfikowanym działaniom – dodajmy, że nasza kampania zaczęła się zaledwie 3 miesiące wcześniej. Przytoczmy inną historię – jeden z naszych klientów specjalizujący się w sprzedaży zabawek dla dzieci z zaburzeniami rozwojowymi, zanotował aż 430% zwiększony ruch na stronie w okresie 11 miesiącu. Obecnie z małego sklepu wyrósł na lidera w swoim sektorze.

Trzeci ciekawy przypadek to studio tatuażu, które dzięki naszym działaniom z praktycznie nieznanego miejsca, wyrosło na jednego z liderów w zaledwie 4 miesiące. Dzięki sukcesom Klienta, możemy rozwijać dla niego nasze działania o promocję, która ma na celu przyciągniecie osób zainteresowanych tatuowaniem, a które w Polsce są jedynie tymczasowo (promocja międzynarodowa).

Niezwykle skutecznym działaniem jest content marketing, czyli działania promocyjne opierające się na publikacji bardzo wartościowych treści w serwisach informacyjnych, na blogach tematycznych czy na portalach tematycznych. Jeden z naszych zagranicznych klientów prowadzący sportowy sklep internetowy, osiągnął ogromny sukces w Polsce dzięki zleconej nam kampanii. W okresie 18 miesiącu z pozycji zupełnie nieznanej w naszym kraju marce, przeszedł do ścisłej czołówki, zwiększając potencjał wejścia na stronę internetową aż 60-krotnie!

Profesjonalne usługi marketingu internetowego są nie tylko efektywne, ale również mają długofalowe procentowanie – oznacza to, że dzięki nim znacząco wzrasta świadomość marki – dzięki nam nawet malutka firma, która początkowa nie widzi w sobie dużego gracza, w okresie od kilku do kilkunastu miesięcy może stać się gigantem.

Dane firmy:

LTB Sp. z o.o.

Adres: ul. Drukarska 38, Wrocław, PL

E-mail: biuro@ltb.pl

Telefon: +48 71 333 38 89

Polecane:

Etykiety:

Podziel się: