ESOK, czyli Elektroniczny System Obsługi Klienta – ułatwienie w miejscach rekreacji

Lis 5, 2018

ESOK, czyli Elektroniczny System Obsługi Klienta – ułatwienie w miejscach rekreacji

Miejsca rekreacji powinny być intuicyjne i wymagać od klientów możliwie najmniejszego wysiłku. Badania wykazują, że klienci wybierają te obiekty, które posiadają przejrzystą ofertę oraz podczas dokonywania formalności — minimum wkładu ze strony klienta. Na początek warto zrozumieć materię miejsca rekreacji. Klient przychodzi na basen, do aquaparku, spa czy innego obiektu, żeby doświadczyć relaksu i pozbyć się zmartwień. Dawniej w gabinetach odnowy biologicznej znajdowało się znacznie więcej osób obsługujących klientów, po to by możliwie zwiększyć poczucie relaksu wśród gości. Z czasem miejsce tych osób zajęły urządzenia z przejrzystymi interfejsami — ESOK — Elektroniczny System Obsługi Klienta, to przyszłość branży usługowej.

Jakie zyski daje ESOK?

Elektroniczny System Obsługi Klienta to przede wszystkim zwiększenie zainteresowania swoją usługą. W dobie informatyzacji w zasadzie każdego elementu naszego życia warto zainteresować się udostępnieniem naszej oferty za pośrednictwem internetu w możliwie najprostszej odsłonie. Badania dowodzą, że firmy korzystające z ESOK znacznie zwiększają swoje obroty właśnie dzięki łatwości użytkowania. Dodatkowo ESOK pozwala prowadzić badania, które pokazują realny czas, który klienci spędzają na danej usłudze. Opaska, którą gość zakłada na rękę służy do rejestracji czasu i naliczania opłat za czas spędzony w poszczególnych częściach obiektu. Dzięki temu możemy określić zainteresowanie naszymi usługami i ulepszyć je dla naszych klientów. Dodatkowym atutem jest zmniejszenie personelu, a co za tym idzie — obcięcie części kosztów związanych z utrzymaniem obiektu. Dzięki Elektronicznemu Systemowi Obsługi Klienta możemy zminimalizować obsługę i zmaksymalizować zyski- relacjonuje TT Soft  producent systemów biletowych z Rzeszowa

obiekt sportowy z ESOK

Elektroniczny System Obsługi Klienta — od strony klienta

Wśród klientów ogromną popularnością cieszą się te usługi, które w jednej aplikacji pozwalają wykonać możliwie najwięcej operacji. System ESOK pozwala na:

  • zakup biletu do obiektu,
  • sprawdzenie wolnych miejsc parkingowych,
  • aktualnego obłożenia obiektu.

Wszystkie transakcje pieniężne odbywają się przez wygodny i znany klientowi system PayU. Klient po wejściu do obiektu może od razu, bez czekania w kolejce odebrać swój identyfikator, ponieważ są one dostępne w specjalnych automatach po odczytaniu kodu QR otrzymanego przy zakupie biletu. Klienci przy pomocy automatu mogą również zakupić usługę z użyciem dowolnej formy płatności. Kolejnym krokiem jest przejście przez bramkę wejściową i znalezienie swojej szafki, którą system przypisze do identyfikatora. Po skorzystaniu z dowolnej ilości usług — klient może uregulować dopłaty przy automacie rozliczeniowym. Wszystkie identyfikatory w obiekcie są w pełni bezpieczne, a możliwość ich kradzieży została ograniczona do minimum, ponieważ aby klient mógł wyjść z obiektu — zobowiązany jest do zdania identyfikatora w połykaczu.

Elektroniczny system obsługi klienta Rzeszów

ESOK — przyszłość branży usługowej

W dobie informatyzacji zmniejsza się potrzeba kontaktu z obsługą. Wiele sytuacji konfliktowych i nieprzyjemnych dla gości wynika właśnie z kontaktu z obsługą, która choć doskonale wyszkolona niekiedy może mieć gorszy dzień, co negatywnie odbija się na gościach. Wybór transparentnego systemu pozwalającego na korzystanie z usług zlokalizowanych w obiekcie umożliwia wzrost zadowolenia klientów. Do obsługi urządzeń wystarczy jedna osoba, pomagająca osobom, które napotkają problemy podczas realizacji usługi. Taka metoda doskonale sprawdza się i zachęca kolejne osoby do korzystania z usług. Dodatkowo Elektroniczny System Obsługi Klienta pozwala na prowadzenie ciągłych badań i tworzenie statystyk dotyczących zainteresowania gości konkretnymi usługami. Dzięki takim metodom możemy ulepszać swoją ofertę i dostosowywać ja do potrzeb gości.